Motoreduktory ślimakowe
Filtrowanie produktów
Promocja
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 050 Średnica tulei wyjściowej: 25 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, ...
Promocja
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 063 Średnica tulei wyjściowej: 25 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ...
Nowość
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 075 Średnica tulei wyjściowej: 28 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ramie ...
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 090 Średnica tulei wyjściowej: 3 5 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ...
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 040 Średnica tulei wyjściowej: 18 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ...
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 030 Średnica tulei wyjściowej: 14 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80 Mocowanie: korpus, kołnierz, ramie ...
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 110 Średnica tulei wyjściowej: 42mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ramie ...
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 050 Średnica tulei wyjściowej: 25 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, ...
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 063 Średnica tulei wyjściowej: 25 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ...
Nowość
Nazwa: Przekładnia ślimakowa 063 Średnica tulei wyjściowej: 25 mm Dostępne przełożenia: 7,5-10-15-20-25-30-40-50-60-80-100 Mocowanie: korpus, kołnierz, ...
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron: 1
Reduktory ślimakowe to bardzo lekkie i kompaktowe przekładnie. Stanowią najczęściej używane napędy przy przenoszeniu mocy z wału czynnego na bierny. Podstawowym zadaniem przekładni ślimakowych jest zmiana momentu obrotowego. Główne elementy, z których zbudowane są przekładnie ślimakowe to:
– ślimacznica, czyli koło ślimakowe,
– ślimak – element śrubowy z gwintem o trapezowym zarysie, wykonany ze stali hartowanej,
Przekładnie te wykorzystywane są w prostych aplikacjach napędowych. W przekładniach tego typu przeniesienie mocy odbywa się z dużym udziałem tarcia. Stąd też istotną rolę odgrywa kierunek przekazywania mocy.
